Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2014 07:07 - Целувката на Слънцето
Автор: shining Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6931 Коментари: 16 Гласове:
18

Последна промяна: 05.08.2014 23:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Primorsko North Beach
21st July, 2014

Фотохроника на един изгрев...

05:40
image

05:52
image

05:53
image

05:53
image

05:54
image

05:54
image


05:54
image

05:55
image

05:55
image

05:57
image

05:58
image

05:59
image

06:00
image

06:02
image

06:02
image

06:05
image

06:08
image

06:13
image

06:17
image


   Здравейте,
както виждате аз и това лято продължавам да си снимам изгреви.Приятно ми е да споделя с вас красотата на миговете,които преживях.Извинявам се за несъвършенствата на снимките,виждал съм професионални снимки наистина изпипани,но в случая снимам с това,с което разполагам-едно Никонче тип сапунерка.Особено при зумиране е ясно,че ще се получи снимка с повече шум,но пък се виждат различни оттенъци на чудното сияние на изгрева.
Всъщност докато съм там едновременно се наслаждавам на цялостното въздействие и това ме изпълва с едно такова уникално приповдигнато настроение,а после като си прегледам снимките изпадам в едно мълчаливо съзерцание на уловените мигове.Като разглеждах снимките от този изгрев например,особено са ми любими тези от 05:55- такава една цялата пълна със сияние и една надигаща се и една разбиваща се вълна,05:59- с двете надигащи се вълни и от 06:02- с отражението на слънцето върху мокрия пясък.Ако човек реши да се отплесне,много може да се говори за това,но аз виждам какъв велик художник е природата-всеки изгрев,който съм снимал досега е уникален и винаги усещането там-на брега е било различно и неповторимо.
Тази година реших малко да разширя нещата и опитах да направя и клипчета едновременно със снимките.Ако сте имали търпение да разгледате снимките,можете да погледнете и двете клипчета- линковете тук и тук.
На всичкото отгоре имам някакви проблеми с качване на клипове от You Tube- дава ми съобщение за невалиден адрес и затова ви ги давам като линкове по този начин.То луд умора няма,дето се казва,че и аз така :))). А самите клипове не претендирам да са нещо особено и ще помоля още един път за снизходително отношение към моите опити.Първият клип е от около 05:52 часа,а вторият- от 05:56.Но тези подробности едва ли са толкова важни.
И накрая,ако ми разрешите искам да посветя този пост на едно момиче,което много обича и Слънцето, и морето, и изгревите.Това разбира се е benitta.Знам,че някои от вас,които идват при мен,четат и нея и се възхищават на нейните емоционални и красиви откровения.Една такава чистосърдечна любов към морето,към красотата около нас и в самите нас лично на мен ми действа вдъхновяващо,не като да не съм го споделял вече това и затова ще ти призная Бенита,че когато отивах към плажа онази сутрин на 21 юли да снимам първия си изгрев за тази година,си мислех,че каквито и снимки да се получат,ще ти ги поднеса като един мъничък подарък.Когато бях малък,възрастните ни казваха да събираме мидички по плажа,за да ги занесем като подарък на всички наши приятели,които не са били и не са се докоснали до морето.В добавка слагахме и пясък, а понякога и водорасли.Разбира се такива мидички всеки би могъл да събере,но за нас децата тогава, те бяха нещо много ценно.Някак си ми се върти тази аналогия между мидичките и снимките,които направих.
Така че това са моите мидички за теб,Бени/макар да знам,че и ти собственоръчно си събра още преди мен :) /,а всъщност това са моите мидички от морето за всички вас-приятелите ми от блога!
Благодаря ви!
Радвам се,че бяхме заедно!

                                                                                          shining

П.П. Оправих се с You тубата. :) Вече са тук клипчетата.Благодаря ти,Таня!







Тагове:   Sunrise,   primorsko,   north beach,


Гласувай:
18



1. valeska - Красиви мигове си уловил, shining! ...
05.08.2014 09:25
Красиви мигове си уловил, shining! Особено от 05:55, харесах ги преди да прочета, че и на теб са особено любими.:)) Поздрав!:)
цитирай
2. shining - 1. valeska - Благодаря ти!
05.08.2014 09:51
Радвам се да споделим.Онова сияние от снимката наживо въздейства много и придава на някаква приказност на всичко около теб.Това е точно в минутите преди и след изгрева.А бе красотата около нас,стига да имаме очи да не я пропуснем. :)
Поздрави и на теб!
цитирай
3. feq - Чудесни снимки!
05.08.2014 13:48
Уловил си мигновената красота!
Поздрави :)
цитирай
4. benitta - .............
05.08.2014 16:05
Първо усетих лека буца в гърдите, след това ми се насълзиха очите и накрая се усмихнах.... не - направо изгрях :))))) Как е възможно някой да посвети на мен цял постинг? Да ми подари изгрева и да го направи публично??? Шайнинг, ще се оженя за теб, няма начин! Хахаха - леко-леко, тук вкарвам горещ хумор, нали ме знаеш?!
Прекрасни снимки! Аз също като вас със Валеска, харесвам тези от 05:55, особено първата с разлятото слънце! Велико! И малко ме дразниш с тези оправдания за непрофесионална техника. Тук си говорим за апаратът в душата, зарежи другото...
Нямам идея как да ти се отблагодаря. Иначе главата ми гъмжи от вдъхновения, но сега се трогнах много. Ако измислиш начин, насреща съм! ;)
Дай снимки на залези, алчни сме :))
Благодаря отново и пореден поздрав за дълбоката душевност, която е богатство за теб и околните!
цитирай
5. shining - 3. feq - Благодаря ти!
05.08.2014 16:35
Уловените мигове красота и впоследствие споделени с хора,съпреживяващи всичко това,носят едни такива хубавички мънички мигове на щастие.Всъщност мънички ли казах? :)
Поздрави!
цитирай
6. shining - 4. benitta - Ти вече ми се отблагодари! :)
05.08.2014 16:49
Видях тези очи,видях капчиците роса,а после сиянието в тях!Това ми стига. :)))
Е какво толкова сега...по приятелски,нали знаеш :) Да,виждам,че толкова си сияйна и гореща,че и хуморът ти се сгорещи.Ухилил съм се тука и пиша.
Разлятото слънце е точно с многото шум,ама някой ден ще го снимам с 40-см обектив,да знаеш.И може и да ти го подаря отново,стига да си на линия. :)
А аз простичко ти благодаря за тези искрени и добри думи!
Ама накрая щом ме зачекна с тези залези....е,ще си призная,че си го помислих това там-А бе аз защо снимам само изгреви,а не взема да снимам и някой друг залез?Може и да стане, но забелязах,че по това време обикаляме изгладнели и напарфюмирани по улиците и даже понякога сме и раздразнителни. :) А за изгрева просто си ставам и тихомълком се потопявам в мрака без да ме усетят.Но за залезите съм съгласен,ще поровя и за някой залез,ако съм снимал.А поне още един изгрев ще има със сигурност в нов пост.Скоро.
Благодаря ти пак! За всичко.
цитирай
7. stela50 - Прекрасни мигове... първите целувки от слънцето...
05.08.2014 17:43
и за тези, които няма да усетят очарованието на морското утро
споделените моменти са радост за очите и душата.
Снимките са страхотни, поздрав !
А за клипчетата - качваш ги както са
и после изтриваш само s от https - и вече са валидни.
Щастливо лято, Галин !
цитирай
8. distrelets - Хей, страхотно! Напомни ми за Испания! :))))
05.08.2014 18:46
Радвам се на хубавите ни отношения! На красотата и преживяванията, които споделяме! Обожавам морето, планината, реките и въобще всичко, което ни дава природата! Благодаря за споделеното и за усмивката, която предизвика!
цитирай
9. shining - 7. stela50 - Таня,благодаря ти!
05.08.2014 23:12
Отзад напред- първо за това проклето s - нещо съм пропуснал,преди просто го копваш и ставаше.Но вече съм в крак.Те и във V-box промениха нещо и там вече не става,както ставаше преди-като копираш точно определен отрязък от цялата бъркотия от символи.
Благодаря ти за добрите думи за снимките и за приятната ти компания!Колко е хубаво да се събираме покрай нещо красиво споделено и да се усещаме!
Слънчеви дни и на теб!
цитирай
10. shining - 8. distrelets - Благодаря ти!
05.08.2014 23:17
И аз се радвам и ми е драго,че се събра една такава хубава компания.Природата се опитва да ни направи отново човеци,ама ние понякога се дърпаме.Е,приятно е да ти дойде просветление и да се усетиш какво да цениш в живота. :)
Взаимна е усмивката. :) Поздрави!
цитирай
11. cinderellathespy - !!!
10.08.2014 11:50
Чудни снимки, Гальо!
Припомних си невероятните мигове на Камен бряг преди три години,
когато улових и аз първото юлско изплувване от морето на прекрасното слънце...
Хубави летни дни ти пожелавам! :))

Eли
цитирай
12. shining - 11. cinderellathespy - Ехей,радвам се,че наминаваш! :)
10.08.2014 22:24
Благодаря ти! Естествено знаеш какво е усещането- уникално!Радвам се,че ги споделяме тези красиви мигове!
И на тебе да ти е слънчево!
цитирай
13. tota - Бях и аз там на среща със Слънцето!
18.08.2014 06:06
Прекрасна е целувката му! Тя е целувка на Бог РА.
Който има сетива да долови творбите на Природата майка, той има прекрасна душа.
Благодаря ти!
цитирай
14. shining - 13. tota - Благодаря!
18.08.2014 19:17
Ясно е,че не са необходими много думи,който може-ще разбере и усети. :) Благодаря за споделените добри думи!
цитирай
15. ivoki - ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА ПОСТИНГА
18.08.2014 22:47
Забелязали ли сте, как слънцето преди да се отдели от хоризонта се удължава в елипса..... сякаш не иска да излезе.... Това винаги ме е впечатлявало.
цитирай
16. shining - 15. ivoki - Благодаря!
19.08.2014 10:43
Да,като започнем да се вглеждаме в детайлите,може да открием толкова много интересни неща.Стига да има очи да ги види човек.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shining
Категория: Лични дневници
Прочетен: 750115
Постинги: 173
Коментари: 1422
Гласове: 5038
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031